نويسنده : artin تاريخ انتشار:شنبه 12 بهمن 1392برچسب:بهترین شخصیت های تازه وارد در سال 2013,

بهترین شخصیت های تازه وارد در سال 2013

سال 2013 یکی از بهترین سال های بازی های رایانه ای بود ، کنسول های نسل هستم معرفی شدند  و بهترین بازی های نسل 7 نیز روانه بازار شدند . تعدادی از این بازی های با عناوین جدید و نسخه های جدید و شخصیت های جدید وارد بازار داغ رقابت شدند تا هر چه بیشتر و بهتر بازی کننده ها را سرگرم کنند .

همه شما تقریبا انتخاب های سایر سایت ها و جشنواره ها  در مورد بهترین بای های سال 2013 می دانید اما اینبار می خواهیم به شما لیستی از بهترین شخصیت های تازه وارد در سال 2013 را معرفی کنیم.

در واقع پراکندگی بسیاری بین شخصیت های محبوب و تازه وارد دنیای بازی  های رایانه ای در سال 2013 وجود داشت ، به همین دلیل سعی بر آن شد که فقط بهترین ها ( یا اسامی که بیشتر در سایت های مختلف به انها اشاره شده است) در این لیست جمع آوری شوند ،ممکن است اسامی و شخصیت هایی  از این لیست جا افتاده باشد و یا در ذهن ما نباشد که در ابتدا از شما عذر خواهی می کنیم.

 

Senator Steven Armstrong

سری بازی های متال گیر همواره از یکی از بهترین شخصیت پردازی ها در بین بازی های رایانه ای را دارا بوده است . در این بین شخصیت Steven Armstrong در بازی Metal Gear Rising دارای یک از بهترین دیالوگ ها و شخصیت پردازی ها است .

 

Trevor Philips

شخصیت عصبانی و پرخاشگرانه این فرد در بازی Grand Theft Auto V به خوبی نشان داده شده است . بازی کننده ها در طول بازی خیلی عالی با ماهیت روانی این فرد و شخصیت  دیوانه وار او پی می برند . او یکی از بهترین شخصیت پردازی ها را در سال 2013 دارا بود .

 

Booker DeWitt

بازی BioShock Infinite داستانی در رابطه با نجات یک دختر داشت . اما داستان بیشتر حول شخصیت اصلی بازی یعنی   Booker DeWitt جریان داشت و در واقع شخصیت پردازی عالی شخصیت اصلی بازی بود که داستان بازی را رو به جلو حرکت می داد . در طول بازی او حقایق بسیاری در مورد خودش و گذشته اش روبرو شد و هم زمان درگیر دشمنانی خطرناک هم بود .

 

Elizabeth

شخصیت الیزابت به عنوان هوش مصنوعی یکی از بهترین شخصیت های پرداخته شده در سال 2013 است . او در واقع یک یار صمیمی برای برای بوکر است . شاید شخصیت او کمی شبیه به اشلی در بازی Resident Evil 4 باشد اما اشلی بیشتر مواقع مارا به درد سر می انداخت تا اینکه به ما کمک کند و در اکثر مراحل ما در حال کمک به اشلی بودیم تا انکه او به ما کمک کند ! الیزابت هم می تواند برای ما مهمات بیاورد و هم اینکه هم صحبت خوبی با شخصیت بوکر باشد . در ضمن نباید فراموش کنیم که او می تواند  دروازه های زمانی را نیز برای ما باز کند .

Jodie Holmes

با اینکه بازی Beyond: Two Souls نتوانست نظر مثبت منقدین را جلب کند اما این دلیلی نمی شود که از ویژگی های عالی این بازی چیزی گفته نشود .  در این بازی Jodie  به عنوان شخصیت اصلی به خوبی پرداخت شده است و بازی کن حس تعاملی خاصی با او بر قرار می کند .  با اینکه او از درون مایل به کمک به انسان ها است اما بنا به دلایلی از انها دوری می کند و این با فهمیدن  دلیل ها در طول بازی ، می توان با تجربه ای دست یافت که خوبی بیان کننده حالات رفتاری و زندگی این شخصیت است .

Sam Greenbriar

شاید بازی Gone Home از ان بازی هایی باشد که خیلی زود به پایان برسد اما این دلیل نمی شود که از خوبی های این بازی کاسته شود . در واقع شخصیت سم باعث می شود که شما خیلی زود درگیر مسایل و مشکلات داخل خانه شوید . شخصیت پردازی و پرداخت عالی او باعث می شود که خیلی زود تر از انچه فکر می کنید جذب بازی شده و از بازی لذت ببرید .

Joel

شاید شبیه ترین فرد به شخصیت Joel  شخصیت بوکر در بایوشاک باشد ، البته نظر من بیشتر در مورد این است که شخصیت جوئل شاید از نظر فکری و ذهنی بیشتر شبیه به بوکر باشد و همین باعث می شود که فکر کنیم بازی بیشتر در مورد افکار و و اعمال جوئل شکل گرفته است تا بر پایه شخصیت Ellie ! به هر حال صحبت در مورد داستان و خصوصیات پنهان در این بازی انقدر زیاد است که خود چندین مطلب و مقاله می شود . اما چیزی که مهم است ، شخصیت پردازی و پرداخت عالی جوئل در یکی از بهترین بازی های نسل 7 است . شاید یکی از دلایل فوق عالی بودن بازی The Last of Us شخصیت پردازی عمیق کاراکتر هایش در طول بازی است !

Ellie

در واقع یکی از جذابین های بازی The Last of Us جای گیری دقیق شخصیت ها در داستان بازی بود . شخصیت Ellie  به خوبی در داستان بازی قرار گرفته بود . در واقع نقش او هم در داستان های عاطفی و هم در بخش خشن بازی به شدت پر رنگ بود که همین موارد سختی این نقش و شخصیت پردازی رو چند برابر می کرد. شاید دیگر تا مدت ها Naughty Dog نتواند رابطه و شخصیت پردازی عالی همچون Ellie  و Joel  را خلق کند .

Athena Cykes

شاید شما شخصیت اتنا را اصلا نشناسید اما اگر از طرفداران پروپاقرص بازی های نسنتندو باشید حتما نام بازی  Ace Attorney  به گوشتان خورده است . این بازی یکی از بهترین بازی های بر روی کنسول فوق محبوب 3DS است .  در واقع این شخصیت یکی از بهترین وکیل مدافع ها در طول بازی است. هوش بالای او و دانش بالایش در زمینه زوان شناسی و نگرش خوش بینانه او باعث شده است که در بازی و در دادگاه خیلی زود محبوب شود و جای خود را بین بازی کننده ها و منتقدین باز کند .

Frank Honey

در بازی که سرشار از طنز و کمدی است شخصیت Frank Honey به مانند یک ستاره می درخشد .در واقع او کاملا بی منطق است ! کار های عجیب و غریبی از او سر می زند . اصلا نمی توان حرکات و رفتار های بعدی او را پیش بینی کرد . در واقع او یک شخصیت عالی و محصول فوق موفق در بازی Lego City: Undercover برای کنسول Wii U است که حاصل نوشته های عالی بازینامه نویسان است

منبع:دنیای بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان